mandag 2. juli 2012

Planlegger språkreise

Til høsten har jeg søkt om videreutdanning i tysk. Jeg er jo lærer, og det er behov for flere tysklærere på skolen der jeg jobber. Har lenge hatt lyst til å lære meg mer og bedre tysk. Jeg hadde jo tysk fire år på grunnskole og videregående skole, men det er leeeeenge siden, og jeg har ikke praktisert. Synd, men sånn er det. Nå har jeg altså tenkt å ta opp tråden igjen, og for å være klar for tyskstudier til høsten, har jeg meldt meg på språksskole i Berlin tre uker i sommer. Jeg reiser allerede 8. juli. Det blir veldig spennende! Det er et intensivt kurs som tar utgangspunkt i elevens nivå. Jeg skal ha 30 timer undervisning i uka. Det må vel hjelpe på... Her er link til den språkskolen jeg har valgt: http://www.gls-berlin.de

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar