søndag 8. juli 2012

På plass i Berlin

Så er jeg her da. Ble ikke mye søvn i natt for vi måtte kjøre hjemmefra kl. 02.00. Flyet gikk kl. 7.30, så for den del kunne vi ha kjørt noen timer senere, men Ola, mannen min, hadde ikke avløser og måtte hjem igjen  til morgenfjøset. Sånn var det. Og etter en tur innom Gardemoen, er jeg altså på plass her i Berlin. Litt blandede følelser så langt. Jeg deler en tremanns-leilighet, men foreløpig er vi bare to her. Hun jeg bor sammen med, kommer fra Spania. Siden jeg var litt sent ute med å bestille, fikk jeg ikke enerom. Rommet jeg skal dele med en annen person, er ganske lite, ca. 2,5 * 4 meter. Ganske tett, med andre ord. Foreløpig har den andre personen ikke dukket opp, så det blir jo spennende å se... Resten av leiligheten er forøvrig ganske fin. Ja, ja...jeg er jo her for å lære språket bedre, og jeg håper virkelig at jeg får utbytte av oppholdet. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar