tirsdag 2. september 2008

Litt om meg og bloggen min

Så må jeg vel prøve dette, jeg også. Nå har jeg altså fått min egen blogg. Litt skummelt..., men også spennende. Jeg er altså Marit, ja, hun du ser på bildet ved siden av. Jeg bor på en gård i Leksvik i Nord-Trøndelag. Sammen med meg bor Ola, som jeg er gift med, i tillegg til Aron, sønnen min. Svigermor og svigerfar bor i kårhuset på gården. Vi har også to hunder(langhårede dvergdachser), to katter, en del kyr og noen fisker i en dam i hagen.

Her i bloggen min tenkte jeg å fortelle litt om livet, slik det fortoner seg her hos oss, med små og store begivenheter, sorger og gleder.

Akkurat i dag er det solskinn fra klar himmel. Klokka er bare 7.50 og datoen er 2. september. Litt vemodig å gå inn i den første høstmåneden. Selv om sola skinner, er det tydelig at lufta er blitt kaldere. Vi får håpe at høsten bringer noe godt med seg, nye farger i tilværelsen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar