onsdag 18. mai 2011

Te-boks

Etter at jeg fant den fine te-esken til meg selv for noen uker siden, bestemte jeg meg for å kjøpe en til for å gi min søster i bursdagsgave. Sist helg var jeg i byen, og trodde jeg skulle finne maken der hvor jeg hadde kjøpt min, men den gang ei. De var selvfølgelig helt utsolgt. Hva gjør man da, tro? Jo, jeg dro på Panduro og kjøpte en te-boks i ubehandlet tre. Så malte jeg den og dekorerte den med decopage + litt maling. Slik ble den ferdige te-boksen.




Min søster har egentlig bursdag den 21. mai, men vi skal feire dagen i dag. Håper hun liker gaven. Egentlig synes jeg vel at denne te-boksen ble ennå finere enn min egen te-eske.

4 kommentarer:

  1. Takk! Er ganske fornøyd med den, ja. Tror mottakeren ble fornøyd også.

    SvarSlett
  2. Heisann! Ja, jeg ble veldig glad for dette flotte te-skrinet :) Tusen hjertelig takk!

    Du er så kreativ og flink, Marit. Nå står den allerede her på kjøkkenet mitt i Tønsberg. Takk for en fin kveld i går.
    Klem fra Randi

    SvarSlett
  3. Ja, takk for oss! Det var veldig trivelig. Lykke til med alt som forestår... Håper du får en flott dag i morra!

    SvarSlett