lørdag 12. mars 2011

Ferdig med noen prosjekter...

I dag har jeg sydd ferdig ei bukse som er tenkt til barnebarnet. Den er nok litt stor til ham ennå, men han vokser fort. Ser for meg at den blir god å ha når han begynner å krabbe og gå. Buksa er sydd i ola-stoff, og overdelen er foret med et stripete bomullsstoff. ...og så måtte jeg jo bare sette på supermann-merket :-)

Jeg har også strikket ferdig jakken nedenfor. Den er strikket i garnet Fabel fra Drops. Mønsteret er veldig enkelt. Jeg startet nede bak og stikket rillestrikk fram og tilbake. Alt er strikket i et, med litt øking og felling. Enkelt og effektfult!


2 kommentarer:

  1. Stilig jakke! Virkelig et garn? Ser ut som mange forskjellig tykkelser og kvaliteter? :-)

    SvarSlett
  2. Ja, det er faktisk bare et garn, men det gir en artig effekt. Har strikket en jakke til meg selv i samme garn tidligere.

    SvarSlett