onsdag 22. mai 2013

Bursdagsfeiring og søstergave

I går hadde min kjære søster bursdag, og i den anledning var vi to sammen på blåtur hele dagen. Hovedmålet for turen var et besøk på Mariaklosteret på Tautra. Det ble en fin opplevelse i strålende solskinn. Hele turen endte med middag på Jægtvolden fjordhotell på Inderøy sammen med noen av våre nærmeste. Jeg hadde selvfølgelig laget både gave og kort til min søster. Gaven var en pompadour full av ullgarn. Hun er jo også av den kreative sorten, så da kommer det nok godt med.

Det er viktig å ta vare på hverandre, og vise at vi setter pris på hverandre mens vi kan! Morgendagen kjenner vi ikke. Bursdager bør man gjøre litt ekstra utav. Denne bursdagen ble etter min søsters ønske, og jeg tror hun koste seg. Siden det er en runddag, skal vi selvfølgelig feire stort til sommeren, da sammen med to andre som også fyller år.











4 kommentarer:

  1. Så flott det høres ut å feire bursdagen på båttur sammen med søster! Nydelig veske og kort du hadde laget til henne, det ble nok helt sikkert satt pris på!
    Ha ei fortsatt fin uke! :-)

    SvarSlett
  2. Takk igjen, Britt, for hyggelig kommentar. Vi var ikke på båttur i går, men på blåtur... Skjønner at du stusset på det. Mulig det er et typisk trøndersk fenomen, men det er altså når noen tar deg med på en overraskelsestur, uten at du helt vet hvor du skal og hva som skal skje ;D Jeg tok altså min søster med på blåtur i går.

    SvarSlett
  3. Ååååh, så koselig. Nydelig veske og kort - og så koselig med en så fin feiring. Randi er heldig som har deg!!! Jammen godt du har fått førlighet i alle fingrene igjen - så lekkert! Miriam

    SvarSlett
  4. Takk, Miriam! Ja, det ble en fin dag for oss begge. Godt å få litt tid til å gjøre sånne ting sammen. Det skulle man gjøre oftere.

    SvarSlett